Na 6 jaar van een PIB avontuur vol verrassingen, een catalogus vermenigvuldigd met 6, de opening van de website in 6 landen, presenteren wij met trots de komst van 6 nieuwe aanpassingen op onze site!
Les nouveautés du site
Een nieuwe visuele identiteit
We hebben gekozen voor een lettertype van de jaren 50, een rijk tijdperk op het gebied van decoratieve kunsten, een opleving in het meubilair en het begin van design. De parallelle letters P I B, geven een indruk van precisie en robuustheid, terwijl de zachte ronde vormen vertrouwen uitstralen en de feminiene identiteit van het merk benadrukken.
Nieuwe Identiteit
PIB is meer nadrukkelijk als merk
..onderscheidend met onze eigen producten in vergelijking met de rest van de catalogus. De pijlers van het merk; stijl, kwaliteit en tijdloosheid, bieden een aanbod PIB producten die je nergens anders kunt vinden. Daarnaast zijn er een aantal bekende fabrikanten die hun merk en verhaal vertellen met hun producten. De rest van ons aanbod bestaat uit een assortiment producten, zorgvuldig geselecteerd uit de catalogi van fabrikanten met bewezen hoge kwaliteiten.
1969 tv-meubel
Een grondige makeover
Onderverdeeld in 3 categorieën, welke op de nieuwe website hun kleuren hebben zien verdwijnen in het voordeel van zwart en wit, geheel in lijn met de tijdloze sfeer van onze producten. De gebruikservaring maakt ook een sprong voorwaarts met de komst van de mobiele versie voor tablets en telefoons, evenals een uiterst snelle website.
Gigogne tafel
Een ultra-precieze productpresentatie
Ongekende innovatie in meubels, nauwkeurige kleuren van de producten worden aangeduid met de specifieke naam van de kleur, bijvoorbeeld: koraalrood 3016. Foto?s van de producten zijn nu beschikbaar in hoge definitie. De product afmetingen worden in een schema weergegeven, met een compleet nieuw detail niveau.
Combine fb
Suggesties om te combineren
Elk product wordt ook aangevuld met suggesties om je aankoop uit te breiden en artikelen om ideeën op te doen. In tegenstelling tot de meeste sites die computer gegenereerde suggesties weergeven, is elke suggestie bij PIB gemaakt door onze ontwerpers.
Ambiance PIB
Elk product heeft zijn geschiedenis
De 3 categorieën van PIB zijn onderverdeeld in meer specifieke stijlen om gemakkelijker de decoratieve sfeer van het product vast te stellen. Bijvoorbeeld de industriële stijl van de late negentiende eeuw, de Bauhaus stijl of de Franse landelijke stijl. In totaal is ons assortiment verdeeld in 13 nieuwe stijlen.